10 perces Oreo torta

Hát ez a torta nem dicsekedhet nagy szakácsművészettel, nem kell hozzá sok tehetség, viszont annál finomabb, és villámgyorsan kész :)

Nagyon egyszerű az elkészítése, és isteni finom az íze. Legyen a kamrában mindig egy doboz Oreo keksz, 8 dl tej, és Dr. Oetker Házi Krémes krém alappor - így villám gyorsan elkészíthető, ha hirtelen ránk tör a süti éhség, vagy váratlan vendégség állít be.



Elkészítése:
1 doboz Oreot összetörtem, annyi vízzel meggyúrtam, amennyit felvett, ezt belenyomkodtam egy tortaforma aljába. A krémes port kikevertem 8 dl tejjel, és a kekszes rétegre simítottam.
Most egy csomag Kinder Schoko-Bonst nyomkodtam bele a krém mélyére, és egy csomaggal a tetejére is tettem, némi 80 %-os étcsoki forgáccsal együtt.


 És jöjjön egy életszerű fotó, ilyen az, amikor ki se szedem a tálból, jól esik belekanalazni is :P


Legközelebb meggyel, vagy áfonyával csinálom meg smile hangulatjel
Jó nasizást ! 
Szeretet és nagy ölelés 

 Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails